Välkommen till min nya blogg!

Sådär, Nu är ÄNTLIGEN  bloggen fixad. Jag är troligtvis den mest oteckniska människan på jorden !

För er som inte vet är jag en tjej på snart 24 år som bor ute på värmdö med min UNDERBARA 5-åriga dotter och pojkvän Micke.
Jag är långtids sjukskriven för Diabetes och de senaste åren har jag åkt in och ut på sjukhuset med svängande blodsocker... skit jobbigt faktiskt. Är igentligen utb barnskötare, Men p.g.a mitt dåliga imunförsvar kommer jag troligtvis aldrig mer kunna komma tillbaka till förskolan elr ett normalt arbete. Jag  har planer på att börja föda upp hundar... Cavalier king charles spaniel istället, Har alltid varit intresserad av hundar, Och har b.l.a arbetat med http://www.hundarutanhem.se/ där man omplacerar hemlösa hundar på irland i ett hem i sverige.
Jag äger själv en Pitbull / Amstaff på snart tre år. En hund som är helt underbar, Med orförtjänt dåligt ryckte. Vi lever på 2007-talet..och vid det här laget borde folk inse att barn och djur är oskyldiga. Dom blir som dom uppfostras. INGEN föds ond. Vi har också en liten kisse som heter Smilla... en grå smal liten katt som är blandning mellan siames / Norsk skogskatt.

Jag har kanske inte världens bästa uppväxt och har inte alltid bott ute på värmdö, utan både i fosterfamilj och Kollektiv. I kollektivet bildade jag för första gången en riktig familj och jag ser dom som mina syskon.
Har självklart blods syskon också som jag älskar otroligt mycket !
Man kan säga nu efteråt att jag har en väldigt stor familj !
Tyvärr tog en av mina "brorsor " självmord 070710 det var en chock som för alltid kommer sitta i och jag saknar honom varje dag som går , Kempe kommer för alltid finnas i våra hjärtan. Vill också ägna en tanke åt Kristin och Jimmy Brant R.I.P
Många i min omgivning har gått bort,  Och jag saknar er alla. För alla er som saknar en framtid ni kommer finnas i mitt hjärta för alltid

Trotts min bakrund, Mår jag väldigt bra idag, Är lyckligt förälskad i världens snällaste kille, Och har världens bästa dotter. Ni är värt att kämpa för !!! Och det känns som att livet rullar på i rätt riktning !
Har också otroliga vänner som finns i vått och torrt !

På fritiden går min dotter på showdans, Jag träffar kompisar, ägnar mig åt hunden, Skriver låttexter , elr leker hemmafru :)

Min blogg kommer att så småning om fyllas med tankar, dikter, låttexter , lite saker som händer i vardagen, Bilder och annat skojj... kanske ett å annat recept :)


Det här är bara början... början på något nytt !


Här är min hund Baylize ! Fler bilder på oss kommer i framtiden !
image2


Kommentarer
Postat av: Nicole

Välkommen till Blogg beroendet!! :-)
PUSS

2007-10-25 @ 19:21:59
URL: http://www.sybubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0