så här trött brukar jag inte vara...

Men ärligt talat är jag totalt väck !

Fick en konstig tanke här nyss.. en sån där "nyvaken tanke" som man kan  tro kommer från en raket forskare..

Ne men du allvarligt... har ni tänkt på att vi människor/personer lämmnar avtryck efter oss över allt. Speciellt här på internet... Hur länge kommer våra bloggar ligga kvar ?? Finns dom här kanske 100 år efter vi har dött ? Så att våra släktingar i framtiden kan andvända de här när de släkt forskar ? Kuslig tanke... men allt vi skriver ... lämnar jue faktiskt spår någon stanns, och kanske sedan kan flyga omkring här i cyber rymden i flera tusen år ?.. vem vet. Om man tänker på en sådan sak.. borde man då inte skriva om "viktigare " Saker...

Ne för vad kan vara viktigare än våra liv ? en vanlig vardag t.e.x ? det är väl då man åstakommer mest :)
Men om info´n ändå ska ut i rymden å flyga så glöm inte fallskärm.. Vad menar jag med de.. jo en buck upp... de flesta tänker kanske inte på att spara allt de här någon annan stanns än just här..

Nu ser Jennifer på Tomtekalendern..den är bara 15 min.. verkar rätt meningslös.. och jag vill knappt veta att hon säkert drällt tomtegröt i hela soffan :) men de får man tåla..

De är mycket man får tåla... just på morgonen, Som att t.e.x

* Toaletten är alltid upptagen när jag ska in
* Flame piper och vill gå ut
* Ciggaretterna... borta
* En Jennifer som helldre säger Nej än ja.
* Att jag ser folk stirra in i mitt köksfönster
* Att jag aldrig hittar strumpor i samma färg
* Att det alltid blir totalt kaos kl 07.50-08.00 :=)
* Att man upptäcker att alla vantar, mössor o.s.v är borta..när man ska börja gå..
* Och var har Micke lagt nycklarna !!!!!!

sånnt här är inte kul när man är nyvaken..
Nu ska jag packa ner Jennifers matsäck..de e jue måndag i dag ( Utflykt i skolan) sen har jag möte o.s.v

Fler uppdateringar från den s.k rymdforskaren kommer senare...

Vilken sida har du vaknat på i dag ??

Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0