Julgran..redan ?

Hej

I natt shoppade jag loss lite jul klappar på internet... men vad jag köpte säger jag inte.. de är tok hemligt !
Köpte också köks gardiner och gardiner till vardagsrummet.. Ja nu är det dags för förändring i stugan. Är så trött på allt gamla samma. Som vi bara inte haft ork att fixa sedan vi flyttade... Konstigt nog är det så mycket annat som har kommit före.
Försökte lägga upp bild på gardinerna , Men hemsidan har en spärr så det gick inte *morr*

* Idag har vi shoppat tre tavlor till vardagsrummet...
* Och tre tavlor till badrummet som vi har hängt upp
* handlat  en VIT julgran :) och deverse julgrans jokks..som vi klädde.. ja veeeet det är för tidigt, Men de fanns 2 personer här som inte kunde hålla sig! *smile*
* Sedan kom Mickes kompis hit och förlängde sladden till tvättmaskinen, (så nu står den bättre )
* Sedan sprayade vi "snö" stjärnor i fönstret.
* Sedan har vi fotat för jul korten vi kommer skicka ut! Vi orkade inte lägga ner så jätte mycket energi på det, eftersom vi är rätt slut efter dagens bravader med shopping och saneringen som jag nog igentligen inte ens skulle behöva nämna i dag igen :) Men bilderna blev som dom blev och dom kommer !

I  morgon ska Jennifer vara ledig från skolan, vi har vårat sista möte, och efter det ska vi baka pepparkakor..

Här är våran jul gran, Kanske inte den mest orginella.. Men snygg är den ! Den gnistrar som skjutton..de synns inte kanske på bilden men men .



Julen brukar vara i fullt kaos.. men den här gången är vi ute i ganska god tid... Julen handlar mycket om planering så vi tar några saker om dagen ! Nu är det dags att ta en kopp te och bara känna lugnet.
Flame är inte längre förkyld och jag tror att Stampe är på bättringsvägen.

Jag har bestämt mig för att inte vara med i Lets Dance reklamen och ska ringa dom på tv 4 och tacka nej i morgon.

Kram*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin gran :)

2008-12-08 @ 00:59:59
URL: http://smellymeerkat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0