År 2008

Jag har inte skrivit om det här förut... Men jag har blivit moster åt en liten tjej som heter Alva ! :) Tyvärr mår inte min syster bra alls, Men igår kanske de började vända ÄNTLIGEN !! Annars hade jag inte orkat skriva om det här. Nu håller vi tummarna ! Och ja tänker på dig hela tiden gumman... Ja kan inte sova... saknar dig, Varför ska allt bli sååå komplicerat när det gäller oss.....?! :( Kämpa på du är så stark!

Igår dog Pavvo :( i hjärtinfrakt... vi har inte setts sen i sommras men en massa barndomms minnen poppar upp! Jag älskade att vara där på sommrarna som liten*


Nu är Micke på jobbet i 12 timmar... :( Lika dant i går.... usha kooom heeeem!!!



Jaha...är det det här som är år 2008....?! Så vill ja gå i ide det här året....

image17

Ska iväg och hämta lill skruttan på dagis nu ! Jihoooo *
Stuttsar iväg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0