Grebbestad

Hej

Här kommer en liten uppdatering...för jag är ganska trött...

Idag var vi på kanival i Grebbestad ! Jennifer fick en jätte rolig hatt (typ sån där som joker har i kortleken) och sedan fick hon en ballong som hon självklart ska ha med sig överallt ! Vi försökte få henne att välja någon gulligare ballong som en prinsessa elr häst elr liknande.. men inte då.. hon skulle promt ha en stoooor gas ballong som föreställer "Svamp bob 4-kant" Ni vet han som går på barnteve då och då.. Han ser bra läskig ut med sina små ben och stora tänder HA HA !
Aja bara hon är nöjd så är jag det också.

Det var rätt mycket folk där och jag och Micke funderade på att åka in senare i kväll, Vara barnfria,  bara roa oss och ta en krogrunda.. även om det är ett jävla festande där (och då menar jag inte lite ös, utan ni vet ...typ FHETTmed ös :) kunde det kanske kännas en aning kul att ge sig in i "ungdommarnas värld " Några timmar...  ush nu känner jag mig gammal

Men när vi kom hem så drog oskan fram och sedan började det spö regna och blixtra som skjutton . Vi bestämmde oss för att stanna hema ikväll och grilla under taken på terassen. Jätte gott blev det med rotfrukter mamma hade gjort i ugnen.

Vi skippade alltså partyt i Grebbestad ikväll och åker istället in till Smögen och testar utelivet där ..när vädret är bättre.
I morgon ska vi fiska krabbor om vädret är okey !


Idag pratade jag med Nicole en snabbis på telefon som berättade att hon är på bättringsvägen, Det var så skönt att höra, Har varit rätt orolig om man får säga så ! Är glad att det håller på att vända !



Det var allt för ikväll... dags att ta natt ciggen och slummra in med mina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Flint, nu har jag en blogg igen ;) puss

2008-07-17 @ 13:41:20
URL: http://mareseis.blogspot.com
Postat av: Caroline med Tim o Minea

SPännande att fiska krabba!! :)

2008-07-23 @ 23:32:39
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0