Gärdet

Hej

Idag packade vi ner kyckling , potatis sallad , bananer kakor  saft å lite annat mumms och stack till gärdet för en picknick, Mycket bra träning för Mira att åka buss och tunnelbana vilket gick jätte bra. Hon var helt oberörd.
Väl framme på Gärdet tittade solen fram lite bakom molnen... det blåste en del och det var inte alls samma temperatur som det var här ute på värmdö i dag.
Stötte på Klara med hennes hund Winnie, Mira och hon busade en stund sedan var det dags för klara att bege sig hemåt för att plugga och vi gick vidare,

Jennifer tyckte att det var jätte roligt ! och så många olika hundraser som vi har träffat idag så har hon nästan lärt sig namnen på hälften, men helt plöttsligt så föll hon pladask för en stor hårig biard :) En sån ska hon ha när hon fyller 18 ! och hon ska minsann börja spara pengar redan nästa vecka hahaha*

Mira höll sig i en radie på 10 meter intill oss hela tiden och det var verkligen nyttit för henne att träffa så många olika hundar , stora som små. Alla hundar man träffar där e alltid så lugna och snälla så hon lekte jätte bra med alla.

I kväll har vi sett på melodifestivalen och ätit semmlor.. :) sånnt kan man jue bara inte få nog av. För ikväll var det bara jag och jennifer för oss själva. Micke kommer hem i morgon.
Det var riktigt mysigt, förutom att Jennifer började gråta *smile* kristian luuk berättade att han var osamms med
Björn Gustafsson och sjöng en liten klago sång där,
försökte förklara för jennifer att de inte var på riktigt men det tog en stund att förstå... att dom faktiskt inte var osamms jue..
så där satt hon med tårar i ögonen och sa kommer aldrig
Björn Gustafsson tillbaka till melodifestivalen igen ??????
sötnöt !!!

Det är trotts allt inte lätt att vara liten...

Längtar tills vi flyttar...det ska bli så skönt att komma i ordning... vi har jue en del annat inplanerat den här sommaren också, Ska jue till mormor och förhoppningsvis till Disney land paris :) Det blir en överaskning till Jennifer så småning om så.... schhhhh säg inget !!

Nu har jag precis badat och ska natt pinka Mira en sista gång och gå och lägga mig... Sov så gott allihopa

image36image37
Vacker som få....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan gumman!
joo min födelsedag den va jätte bra:)
aa det skulle vara jätte snäll om du kunde fixa det me din syster:D Min kompis mamma bor där ner hon har dne sån hund men jag tror inte att det är han lr jag vet inte men hon bor andra huset vid dig villorna. va skönt då har hon sol iallafall här är det så tråkigt väder vill bara ha sommar igen.
men har du mitt nr?
Kramar

2008-03-11 @ 19:43:16
URL: http://carolineronnlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0