Magsjukan går runnt runnt runnt... runnt runnt ruuuunnt!

Hej

Nu är det snart påsk,
Och Jennifer har gått in i sin andra magsjuka... hon hade en för ca 2 veckor sedan, Och i natt började hon kräkas igen.. Den här gången är det en betydligt mer kraftfull bacill hon har åkt på. Hon har kräks ca var 20 min sedan i natt kl 02. Hon sover och kräks om vart annat och är rätt slut ! Jag med måste jag säga.

Nu har vi fått ett datum på när Jennifers egna lilla påsk hare annländer, Och det blir lördagen den 5 -april.
Han har växt lite nu och öronen har börjat lägga sig till "rätta" han ser för rolig ut nu när ett fortfarande står och ett är hängande!  Lägger upp bilder på det här nedan
.

Mormor är i sthlm för att besöka Jennifer mig Ullis och lilla Alva men eftersom Jennifer åkte på magsjukan får vi träffa mormor vid ett senare tillfälle helt enkelt... tyvärr .

Idag har jag vart på fotvård... det visade sig att jag fått en nervskada på höger fot som gör att den domnar av ibland.. det kommer tydligen bli värre med tiden , Och det börjar alltid med bara den ena.. och sedan blir det båda , Tillslut blir balansen dålig.. och sista skedet är att man inte kan gå alls... det är en komplikation av högt blodsocker  * snyft * Men banne den som ger sig... Hoppet är det sista som lämnar grodan som man brukar säga. Tydligen har detta uppstått nu p.g.a jag inte hållt i gång fötterna med långa prommenader sedan Baylize dog, Med Mira blir det jue bara kortisar än så länge.  Sedan om det här tar 10 år eller 1 år innan de blir som värst går inte att svara på så det är ingenting att deppa ihop för i förtid så att säga.

Nu ska jag kolla till lasagnen som står i ugnen och väntar på att få bli uppäten.

image44
image45image46 Glad påsk på er allihopa !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men Flint, det är ju jättehemskt det där med fötterna! Helt sjukt :(
Tur att kaninen kommer iallafall, den är verkligen himmelskt söt!

2008-03-21 @ 11:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0