shopping on the internet ;)

Hej hopp.....

Idag har jag verkligen tagit det lugnt för första gången på länge. Har haft så fullt upp ett tag så man ibland kan börja fundera på om man verkligen är sjukskriven eller inte. I dag har jag iallafall sovit när jennifer var på dagis... tvättat lite och shoppat runnt på internet..saker till jennifers kanin.

Har b.l.a beställt en :

*Stor inomhus bur med måtten 150*75*64 cm
*En kanin toalett
*Kanin mat ( nån speciell typ av mat som gör att amoniak lukten från avföring och urin reduceras med 65 %) Intressant och se om det funkar)
* Mat skål med Stampe´s namn i guld text
* Kanin godis

Det som är kvar nu är Vatten flaska, spån, hö, (spån och hö är i princip redan fixat genom Mickes kompis )
Allt det här levereras om ca 2 veckor och allt som allt blev det runnt 2000 kr, Med rabatt på 15 %

Jennifer längtar verkligen tills stampe kommer hem, Hon har berättat för alla på dagis! Hon har också vart noga med att berätta att det är HENNES KANIN och OM någon kommer hem till henne måste dom minsann fråga om de får klappa först, Det är hon som bestämmer ! (damen vet vad hon vill med andra ord) Och varje morgon hon vaknar frågar hon "Kommer stampe idag" då får man försöka förklara den ut-tjatade repliken som går som på repeat " Nej det är en mååååååånad kvar... alltså inte idag..inte i morrn... och inte om en vecka.. Utan om 4 veckor"
Samma fråga kommer bara någon timme senare igen. Hahaha :)

Miras träning har gått super bra. Det vi har tränat på nu i två veckor sitter som berget. Så snart är det dags att hoppa på nästa grejj! hon har tappat så många tänder att jag nästan börjar tro att det är över nu :) Hon är så söt med sina gluggar haha. Svårt att äta har hon med stackaren! Vi har spart alla tänderna och lagt i en burk .

I morgon är Micke ledig och på fredag kommer mormor på besök ! Och sen är det påsk ! Jennifer har spanat in ett påsk ägg på OK Q8 med fjädrar som hon absolut SKA HA!!!!

Vi har fått fukt skada i badrummet det är bara att hoppas på att de börjar renoveras när vi flyttat ut !!!

Nu ska jag ut med Mira och sen ska jag sova...
Bloggen knasar och vill inte lägga upp bilder samt att de tog bort en del av texten så jag uppdaterar mer i morrn.
Suck

Gonatt*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va haha, jag visste inte att hundar tappar sina tänder! :D
Hoppas Jennifer kommer få kaninen snart.

2008-03-19 @ 23:33:39
Postat av: Caroline

Heej gumman!
han va inne på ultraljud dem sa att dem va tvungen att ta bort mjällten för att dem trodde att det va en tumör för mjällten va så stor som min knytnäve.han har tagit bort den nu så han är hemma men ska in igen på mån o kolla hans blod tryck för det va för högt när vi hämtade honom.Så skönt att han är hemma har saknat honom så.min bebis.hur är det me er då?
Kramar på er

2008-03-29 @ 11:56:10
URL: http://carolineronnlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0