Hum...?? jasså minsann... stämmer verkligen det ?

fick just detta i min blogg från en s.k anonym

"Vad jag har hört ryktas om är att din dotter inte har nån far? Att du har förbjudit dom att träffas. Snacka om att bara tänka på sig själv och inte andra! Du har inte ensamrätt på ditt barn om du tror det! "

som svar kan jag säga att min dotter visst har en far.. och ja rykten finns det gått om. Trevligt med folk som vill vara anonyma och inte törs stå för vad dom skriver.. tycker , men men what ever :) så länge det finns människor så finns det tydligen rykten . (om jag nu ska tro på det ) De får man leva med. Jag förstår bara inte det roliga....
Jag trodde nog igentligen inte ens att det fanns rykten överhuvudtaget i våran ålder, Den där 14-tiden sprida lögner o.s.v trodde jag var förbi. Det är inte svårt att veta vem s.k anonym är, Det är samma person som har vart besatt av mitt liv i år hundranden.. Jag trodde att hon hade lugnat sig och skaffat sig ett eget liv nu.  Det är bara synd att du ägnar dig åt mig, Och det är nog frustrerande för dig att aldrig kunna lyckas komma längre än "anonyma kommentarer " Men det är ditt magsår.


Nu börjar det bli sent och jag är trött som skjutton..
Tog lite nya bilder på stampe , Han ska jue snart kanske gå i avel och gissa om han har blivit stor :) faktiskt lite för stor..
En fransk vädur som han är ska ha 36-39 cm från öron spetts till andra öronspettsen .. Han har 42 cm ..så nu får han faktiskt sluta växa.. haha skämt och sido.


tNu blir det en kopp te och sedan dags å hoppa i sängen :)
PÖSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0