Hund träff :)

Hej

Nu är det plöttsligt söndag kväll, Helgen har gått så snabbt eller hur ?!

Idag har vi städat, och efter det har vi har jul pyntat lite, hängt upp jul stjärnor , adventsljustakar och gjort mys :)
Försökte ta bilder men de vart inte så bra, Lägger upp dom här ändå så kan ni se på ett ungefär.

Efter det så tog mormor Jennifer en stund medans vi åkte på hundträff med Flame´s släkt ! Det var trevligt att så många kom ! Försökte även där ta bilder men fick bara med deras rumpor haha ! Om ni går in och tittar på Petras blogg ( som jag har länkat till) så fick hon förhoppningsvis några bättre. Flame är alldeles slut nu efteråt ! Hon har ätit som en häst och sedan somnade hon och har sovit sedan dess.  (hum de där rimmade)

Jag har just tagit ett bad och snart ska jag och Micke äta lite räkor med avokado och gräddfil mumms till tv´n.

Nu har blommorna jag fick på min födelsedag börjat vissna och jag har fått slänga en del :( Dom var jue så himmla fina. Lägger upp bilder på hur dom såg ut, Tack allihopa
!


Från Mickes mamma ! Tack så jätte mycket


Och från lilla syrran ! Tack lille fot.


Och från Nicole med familj ! Tack !!



Och så var det jul igen....


Här är prudukter från Thann som jag fick av Micke i present! Mitt nya favvo märke, ( Finns i Nacka Forum ) Tack Darling*


Nu ska vi krypa ner framför tv´n... I morgon är en ny dag. Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0