Long time no see...

Hej....

sedan flytten i maj har telia strulat med överflyttningen av internet och telefon. Äntligen nu ett halvår senare är detta fixat. Och mycket har hänt sedan jag gjorde inlägget i somras när vi var på semester på västkusten. Jag hinner inte gå in på detaljer om allt detta nu eftersom jag börjar bli lite smått trött.
Men här är lite punkter på både gott och ont och sedan lite bilder på att vi faktiskt existerar fortfarande :)

* Micke och jag förlovade oss den 10 / 8 2008 på våran ett års dag !!! :)
* Mira har tyvärr flyttat tillbaka till sin uppfödare p.g.a att hon aldrig slutade kissa inne :( Men jag vet nu att hon får en ärlig chans.
* Troy har kommit till himmlen och är mycket älskad och saknad av oss. R.i.p "lilla älskling"
* Vi har startat på ny kula efter allt jobbigt vi har vart med om med dessa hundar hon är en Amstaff som heter Flame och kommer fårhoppningsvis gå långt både inom lydnad och utställning.  Mer info om henne kommer inom kort.
* Jennifer har fyllt 6 år och börjat SKOLAN!!!
* I går fyllde jag 25 ...på gott och ont...... hehe.

vår stjärna :)Jennifer på Halloween
Flame´s släkting Tant snusk :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Välkommen tillbaka! =)

2008-11-23 @ 23:30:53
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0