Snö storm...

Från att fiska krabbor i Grebbestad till snö storm på värmdö. Jag erkänner att jag ligger efter rätt  sårejält med min blogg..men ska försöka skriva ikapp mig ;)  Och det är jue faktiskt inte mitt fel utan Telia...som har strulat.

Nu har jag nyss lämnat min lilla prinsessa i skolan, Det var ingen trevlig upplevelse... vi såg ut som snö gubbar när vi kom fram... Med röda näsor och blå läppar fast att det bara tar 5 min att gå !!! Lilla flame försvann lixom ner i snönn och det såg ut som att jag var ute och gick med endast ett snöre.
Eftersom vi inte vill vara ute nu mer än nödvändigt så gör flame just nu av med sin överskotts energi inomhus... *suck*
Jennifer ska ha utflykt med skolan idag och jag hoppas verkligen att den blir inställd... men det skulle inte fårvåna mig om alla barnen MÅSTE ut ändå. Jag kommer ihåg själv när man gick i skolan..regler skulle följas även om man för frös på kuppen,...

Nu ska jag iväg en sväng ... senare kommer mamma och Ullis och lilla Alvis på fika .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0