Jag har klippt mig

yes box, Har inte hunnit med att uppdatera om detta i bloggen, Så jag gör det nu ! Här om dagen var jag hos frissan nere i centrum. Tonade håret lite mörkare och klippte mig , För en gångs skull är jag super nöjd. Chappe är verkligen en gud på att stayla håret efteråt, Med plattång gjorde han lite lockar som sedan såg ut mer som själv fall, Mitt hår är i grund och botten spik rakt och jag har inte fått till det lika snyggt som han lyckades med ..nu efteråt. Skyller på att min plattång går på sista versen. Måste verkligen skaffa en ny! Någon som vet någon bra sida där man kan beställa online, Eller kanske ska skippa plattången och skaffa en sådan där babyliss icurl som man sett reklam för på tv, Den ger jue självfall på momangen, Någon som har en sådan och berätta om sina erfarenheter, jag vill ha någon som fungerar snabbt och enkelt, Utan att man måste vara duktig på det man gör :) ha ha

Släppte ut håret ur knuten jag hade på huvudet och tog ett snabbt foto innan jag gick till frissan för en
FÖRE bild


Såhär är frisyren jag ville ha



På väg mot förändring !!!


Efter bilder

Färdigt resultat bak





Kommentarer
Postat av: Klara

Håret blev superfint!

2009-08-30 @ 19:05:24
Postat av: Nicole

På bangerhead.se har du lite billiga plattänger m.m =) Puss

2009-08-30 @ 19:45:36
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0