R.i.p Sara



Nu har mammas katt somnat in p.g.a sjukdom. Hon blev ca 18 år och har haft ett långt och bra liv.
Hon skulle avlivas som 3-4 åring för att familjen hade ledsnat och jag kunde inte låta bli att ta med henne hem, Och hon fick 14 extra år hos oss.
Sara har alltid varit egen och speciell, Hon visste vad hon ville, och hade inga problem att visa det heller. Man fick klappa när det passade henne, Men banne den som klappade på fel sätt !
Jennifer har alltid favoriserat Sara , Jennifer är en riktig kattmänniska som kunde ta henne på rätt sätt.
Det känns konstigt att hon är borta, Hon har jue lixom alltid funnits där. Aldrig kunde jag tro när vi var hos mamma sist att det skulle vara sista gången vi sågs. Hon var så otroligt pigg och man hade aldrig gissat att hon ens var äldre än 5 år. Smidig och inga gråa hår alls. Men senaste månaden har allt gått så fort,

Jag kan knappt tänka mig vad min mamma går igenom nu.... och hur tomt det måste vara hema hos henne. Sara och mamma hade en speciell relation det var uppenbart på lång vägar.

Tack Sara för alla fina år du gett oss och speciellt min mamma !

Vila i frid .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0