Det regnar små spik i köket

Shit pomfritt det var länge sedan !!!

Jag har haft så mycket att göra att jag knappt vet var jag heter längre. Jag har fyllt år  (26) och träffat min mamma och systrar, Och min kära vän Klara kom ! Tack för att ni firade mig, Och tack för presenterna ! Jag har vart på tok mycket läkarbesök, träffat en del vänner och hållt i gång på alla sätt som går. Jag har också vart barnledig en natt och var ute med några vänner, Det var super trevligt även om vi bara åkte till grann kommunen :) Och det känns kan jag säga. Sockret har nu vart konstant SUPER högt i 5 dagar. Måste ta det lugnare men det känns inte som att jag har tid. Det är konstigt igentligen att alla läkarbesök man går på gör bara sockret sämmre inte bättre. Det är stressen...som är den utlösande faktorn.. bussar hit och bussar hit. Alltid har man en massa tider att passa.
Och inte nog med det så håller vi på att renoverar köket mitt i allt jul pyntande !! Det blir nytt kakel, En fondvägg, och köks luckorna målas om i svart lack färg. Det kommer bli super snyggt. Bilder kommer när det hela är färdigt !

Idag var jag med Jennifer hos skol läkaren hon har en 5 gradig lutning på ryggen, Grännsfall till skolios ..(stavas det så) men det kan växa sig rakare så det är bara att hålla tummarna för det!

sorry att jag inte kan "stanna" längre men nu måste maten lagas sedan blir det fika med en granne, Och vad kan passa bättre än pepparkakor lussebullar och glögg i mörkret ?

(tyvärr får jag bara hålla mig till sockerfri glögg och lukta på pepparkakorna och lussebullarna men bättre de än ingenting :)



Hoppas ni får en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0