Gratis Gubbe :)

ÅÅÅ är det inte solen jag ser skymmta där borta någon stanns... ååå är den inte på väg hit ? :)

Sov ca 4 timmar i natt, Men det är mer än vanligt ! Så jag känner mig faktiskt rätt utvilad ! Idag ska Jennifer uppträda i skolan, hon var jätte nervös i morse, Hon avskyr verkligen sånnt här, Tycker faktiskt lite synd om henne, men får peppa henne till att det kommer gå bra!

Micke var på riktigt grin humör i morse, Till slut sa jag bara men SNÄLLA gå till jobbet någon gång! Micke har världens dåligaste morgon humör! Som tur är missar jag oftast honom på morgonen för han brukar gå till Jobbet redan innan vi går upp, Men idag försov han sig.
För honom brukar det gå över efter någon timme, Men har han slängt ur sig någon grinig kommentar eller inte säger hej då innan han stänger dörren för att gå till jobbet.. då blir fan hela min dag förstörd,
Dåligt morgonhumör måste vara en utav de mest smittsamma som finns.. för visst kan man kalla det så ? Jag kan inte ens se hon på morgnen med den där sura minen utan att ja är lika sur själv... 2 sekunder tar det.. och jag blir oftast surare än han .. "tillbaka"

Ne nog om detta, Nu ska ja få i mig och Flame lite frulle, Sen ska vi iväg på lekstund med Gunvald ! ( tar med mig kameran denna gång )

Jag har blivit utmanad av Nicole att fota vad jag har i badrumsskåpet ! Jag gör det när jag kommer hem igen.

Hoppas ni får n super trevlig dag, Och ut och njut av soooooooolen !


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej :)

Såg du hade diabetes. Läs gärna min diabetesblogg om du vill. Skriver tips, min vardag med diabetes och lägger ibland in min blodsocker kryva för dagen osv.

2009-02-04 @ 15:42:34
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: Tiiara

Snygg blogg du har! Besök min blogg =D Om du följer den med bloglovin så följer jag din! Ha det bra. Kram

2009-02-05 @ 03:04:56
URL: http://tiiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0