Hjäsp..

puuuh nu börjar det bli kväller...  Nu har man gått igenom en hård dag som hemmafru.... IGEN*

Städningen är avklarad, middag är avklarad...de var faktiskt Micke som lagade mat !, disken är avklarad, nattningen är avklarad, hunden är.. tills vidare avklarad :)
Nu ska ja snart slänga mig på soffan och bara vara.

Trotts att man är så hängig, fryser och är helt lik blek och blå om läpparna , får blodsocker fall en gång i timmen så kan man inte bara låta saker och ting vara... Micke är så söt som går efter mig och säger "låt de där vara det kan göras någon annan gång" men ja svarar bara " Neeeej ja vill göra det nu" jag är sån.. jag kan inte bara se vad som behöver göras utan att göra något åt det, Jag skulle få panik, Pirrningar i både ben och armar och inte minst hjärtklapning... och då är det väl trotts allt smidigare att bara ta skiten ..elr hur :=)

Det blir ingenting med den där hunden vi skulle pröva i helgen, En annan kompis till dom fick ta hunden så jag hoppas bara att han kom rätt ! det är det absolut viktigaste!

I helgen funderar vi på att gå på Cosmonova och historiska museet men..är det någon som vet om det är öppet på Söndag? Känns som att hela lördagen kommer gå åt till att Rasmus ska bli hämtad.. vet jue inte riktigt vilken tid hon är här, så jag törs inte boka in så mycket annat.

Nu ska jag slänga mig framför tv´n och vila !


Kram*

Kommentarer
Postat av: catta

heej ja cosmo har öppet vi var där en söndag.. toppen ...



jobbigt ja har med dessa dagar med lågt. nu bvörjar mitt bs återhämta sig..



ja har lantus morgon 14 + 6 på kvällen



humalog.

4+4+4 ca litemer om, de ligger högt eller ja äter ngt annat som behövs mer!



men i regel detta!



pöös catta

2009-02-19 @ 20:33:00
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: catta

god kväller!



ja kommer trolig få den innan sommaren sade dem!

vart går du ngn stans! ja började på danderyd i jan! så de verkar vara bra-...



längtar så till när pumpen kommer!



pöös catta

2009-02-19 @ 21:27:25
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: sofia

Eyeliner kommer från en kennel i Frankrike... så hon e efter Nina & Alvarez då eller??

2009-02-19 @ 22:06:37
URL: http://aifos.webblogg.se/
Postat av: elina nilsson

Ojojoj, vilken fin blogg du har!

Du skriver verkligen bra, jätte bra!

Kram

2009-02-20 @ 08:37:54
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0