kallt... som attans..

Nu har jag lämnat Jennifer i skolan ! både hon och jag kände mig riktigt pigga idag när vi gick upp, I dag är det äntligen fredag som de flesta skulle säga... och idag är det inte vilken fredag som hellst utan det är sista "skoldagen fredag :) Sedan är det sportlov för alla söta barn ! Micke däremot han försov sig i morse... :)

Nu har jag vart ute med Flame i skogen.. tyckte jag såg glimten av solen men den försann lika fort som den dök upp. Det är riktigt kallt i dag.. sådär så det nyper i kinderna ! Något jag avskyr på vintern är att min näsa blir lika röd som rudolf :)
och mina läppar blir alltid blå!! Får gardera mig ordentligt med "läpp glans" innan man går hemifrån... men vad hjälper det ? det blåa lixom lyser igenom , Det ser ut som att man vart ute i skogen och mummsat blåbär... hum.. stenfrusna blåbär dåra...!

Nu ska jag strax lämna Flame ensam hema för att åka till Orminge Centrum, Ska hämta ut ett paket från Hm med kläder och badräkt till Jennifer ! Så vi kanske kan gå till badhuset i helgen, Om jag har blivit lite friskare förstås! Många planer har jag ! förmodligen kommer inte ens hälften bli av... i natt vaknade jag svettig så det rann, Hade hög feber och var rätt snurrig. Smällde i mig alvedon och känner mig mycket bättre idag.. Visst jag känner jue att det är något där.. något som jag INTE vill ha där... ush lämna min kropp din dumma sjuka demon ! haha.

Nu måste jag gå. Vi hörs lite senare, Då kommer bilder på vad jag fick från HM.

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0