Mår inge bra alls...

Idag fortsatte dagen med att Klara kom över på en fika ! Det lättade upp efter de som hände i morse...sedan åkte vi en sväng till mölnvik för att handla och jag visade henne runnt i dom allra exlusivaste affärerna Haha!
Sedan åt vi ungs pankaka/fläsk pankaka till middag, Jag var nära på att somna vid mat bordet, är så jävkla slut ,  Har ingen matlust heller för den delen.. är bara trött... mår inge vidare. ...Det har varit alldeles för många jobbiga tankar den sista tiden som bara snurrar runnt..mellan himmel och jord. Sockret ligger runnt 25 konstant, är turstig och svag.

Jennifer hade iallafall haft kul i skolan idag och hon var inte ett dugg trött när hon kom hem, som jag trodde att hon skulle vara,....

Om e liten stund kommer Mickes kompis över, Jag kommer gå å lägga mig så fort jag får chansen... orkar inte vara social och trevlig idag. Vill och behöver bara sova..

Ber om ursäkt.. men alla inlägg kan inte vara positiva... Ja kommer nog igen snart ska ni se.. sömn brukar vara den bästa medecinen..

Hoppas ni får en trevlig Fredags kväll!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Men gumsan! Du vet att Nicoles lyssnar och stöttar linje är öppen dygnet runt!!! KRAM





(Du har två utmaningar som väntar i min blogg....)

2009-02-07 @ 22:22:13
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Carina Olofsson

Hej!

Vilken fin och intressant blogg du hade :) också så fina bilder! Kolla gärna min blogg :)

Mvh/Carina i Boden

2009-02-07 @ 23:45:42
URL: http://carinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0