Nu har Stampe tackat för sig.

Nu har Stampe blivit hämtad för andra gången och vi håller tummarna för att han nu har kommit rätt, Dom verkade ur gulliga och ansvarsfulla ! Och hade mycket tid och kärlek att ge honom ! Och som sagt funkar det inte är han välkommen tillbaka ! Måste säga att det känns lite jobbigt, Men är sammtidigt så glad att våran guld KLUMP fått denna underbara chans i livet.
Här är lite bilder på nu ikväll när vi gosade för sista gången .

Vaddå avslappnad ?


Du och jag polarn


Somnade sött när jag sjöng en truddelutt*




Här är lite bilder på min glada tös, Är ungen aldrig bitter ?
haha sköning!


And tha hot mammie :) neee jag gör mig inte till alls ! Mohaaa*


Inte hon heller vaaaaaaa? wiii*


Oj va seriös man kan se ut ?!








Hihi* Go å glad kex chocklad.... elr nått...


Nu ska vi dricka te.. fick plöttsligt ont i halsen.. Hum... mysko..

Kram*

Kommentarer
Postat av: Petra

jag är sååååååå glad över att Flame hamnade hos er! Hon kan inte få ett bättre hem!

TACK snälla för att ni är bäst!!

2009-02-09 @ 14:59:58
URL: http://eastzone.webb.se
Postat av: Jennifer

Hahaha, kan inte sluta fascineras av Stampes sovsätt!

2009-02-10 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0