Underworld...

Jag har ingen aning om hur det gick till , Men igår fastnade jag framför tv och såg Underworld, En riktig kill film som ja satt som fastklistrad.. framför. Var bara tvungen att se 2-an elr fortsättningen elr vad man nu ska kalla det , som gick i kväll Underworld  Evolution. lika dant där, helt fast klistrad med hop tryckta käkar satt jag där, Känner mig alldeles svettig nu efteråt :) Men spännande var det... Får nog gå ta en alvedon snart ... för har jag inte helt fel så kommer spänningshuvudverken snart haha *bara skojja*



Vad åt ni till middag i dag ? Vi åt Kyckling i ugn och potatis smilisar till :)
Barns absoluta favvo ! Här ligger dom i ugnen och väntar på att få bli uppätna.
Men lika glada är dom för det !



Efteråt skulle jag och Micke igentligen smaskat på ost kex och lite vin, Men vi var helt enkelt för trötta och mätta för att orka och vilja :=) Det får bli i morgon istället.

Nu är det snart dax att göra sängen.

Trevlig helg på er så hörs vi i morgon... Slut för i dag , Tack för idag*

Kraaaaaaaaam*


Kommentarer
Postat av: catta

åå god morgontjejen.



ser mumsigt ut på bilden. hoppas filemen var bra -.älskar skräckisar!



ja ang vikt.. alla är på en hela tiden, kolla bara inläggen, men som du sa ja skiiiter i det ,man känner b'st själv<!.

jag tränar så mycket med så ja har mycket muskler. då väger man mer oxå! hmmm..



hoppas ni får en underbar helg..



pöös catta

2009-02-28 @ 07:10:03
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Marieh

Haha ja det kanske det gör men ska jag vara ärlig så är jag inte särskilt förtjust i valp perioden. Jag gillar när hundarna är äldre så man kan börja jobba med dem. =)

2009-02-28 @ 12:59:17
URL: http://marieh.blogg.se/
Postat av: sofie

Har just nu design utlottning på min blogg! kanske den designen passar just dej i smaken, kolla in!

kram

2009-02-28 @ 16:07:50
URL: http://sofiieec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0