Gustavsberg´s badet *

Än så länge ligger snönn kvar som ett täcke utanför, I morgon är det Tisdag ..då sägs det att den tyvärr ska töa bort, ja håller tummarna för att den inte gör det. Vill hinna åka pulka med Jennifer innan dess.

I dag vaknade vi tidigt för att gå till simmhallen klocka 9, Micke hade tagit ledigt från jobbet så att vi skulle få en sportlovs dag tillsammans. Jennifer kan inte riktigt simma ännu men jag tror att det är på " G" än så länge sprattlar hon för glatta livet som en katt som trillat i sjön med arm puffarna i högsta hugg ! Och ni anar inte hur söööt hon var i sin nya baddräkt! Vi åkte vattenrutchbana.. det var jue UR KUL ! det såg lite läskigt ut först men jag kunde inte motstå frestelsen och vilken fart det var !!! Jag och Jennifer skrek som dårar.. medans Micke bara log :) Har inte åkt sådan sedan jag var i Spanien som liten... så det kändes som en liten tillbaka blick samt adrenalin kick ! Vi åt luch på badet, bakad potatis med UR GOD skagen röra!!
Efter 3 timmars bad gick jag och Jennifer och bastade , Och hon slog eget rekord i bastning :) 10 min, sedan fick det vara nog, Vi dushade av oss och gick hem,  Simmhallen var inte alls så stor som ja hade föresällt mig, Som tur var, så var det inte så mycket folk, så plats fick vi iallafall, Men ja förstår inte riktigt varför den är så omtalad och så dyr, Det var liksom inget speciellt...





Sedan åkte vi till Willy´s och stor handlade, Det är otroligt vad mycket man kan få där för 1800 kr ! Vad mycket nödvändigt.. och onödigt man får med sig hem.. på samma gång !

I kväll blev det ärtsoppa till middag, sedan såg vi " Mannen som talar med hundar" Där det var en Grand danois som betädde sig som Troy, Fast den på tv´n var en aningen mildare variant än honom. Efter det var det " Djur räddarna på nya zeland"
Köpte 2 filmer till Jennifer i dag, " Micke och Molle " Älskade den när jag var liten, den är jue så fin! Och dom är jue så söta, Köpte också "Peter pan" det är sådana där filmer jag bara kände att hon MÅSTE SE... för de har jue jag gjort :)
Nu sitter jag här med en kopp te och njuter av lugnet.
Ska ut med Flame på natt pink nu och gå och sova... 



Funderar på att gå ner och åka skridskor med Jennifer i morgon.. men håller det lite öppet.. men det kanske skulle vara mysigt..

   


Kommentarer
Postat av: catta

hejj hoppas ni hade de bra i helgen!

ja ang bs på drick dagen, svårt , ligger höt. men ha is i magen o de sjunker på natten har ja lärt mig!



men ja ligger med låågt dagen efter .känningear hela tiden, perfa då med ätar dag! värsta att ja mår jämt illa dagen efter. börjar bli gammal! hihhii



ang tatto! ja gjporde de innan o efter. men den stora på armen är efter.

de är bara att tattoa dig.. de är fötterna de ej tattuerar diabetiker på!...

helst ej ben, men de går!



ja har bra läkning!

men kör på du, ingen fara! men ej fötter som dagt!

pööös o tack gummsan för inlägggen!



badet ser mysigt ut!:)

2009-02-23 @ 23:00:39
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: catta

tar även ex insulin under kvällen när ja dricker. flera gng .. lite då o då!



pöös

2009-02-23 @ 23:01:27
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: kirre

tjo. ja visst är dom fina.. hittade dem på rusta för 129:- har jag för mig.

Nej jag kan inte rktigt minnas vad det va för halsband.. har du länk igen? jag har nog världens kassaste minne.. haha

2009-02-23 @ 23:06:08
URL: http://tasslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0