Nu är helgen slut!

Kvällen börjar lida mot sitt slut, Idag har det snöat som skjutton, och för att inte tala om vad det blåste ush! Men nu på kvällen när snönn har lagt sig och jag var ute med Flame så var det faktiskt ganska hög mys faktor, Flame älskar snönn och fick sina små fnatter ryck :=) Tyvärr ska den tydligen bara stanna tills på Tisdag.

Vi var på Cosmonova idag och såg " Ensammna i universum" alltid lika häftigt att gå på cosmo ! Men Jennifer tyckte att det var en aning läskigt ! Och man fick sig en tankeställare också.. Är vi verkligen ensamma i universum ? ja .. jag tror faktiskt inte det !
Efter det gick vi på museet ! Självklart hade jag kameran med mig .. bilderna komme här nedanför :)
Och juste ang vilka skor jag tog i dag, Hade ju sånnt problem i morse med att välja  skor p.g.a väder och vind  (tidiagre inlägg) men jag valde de nya skorna ! Och tänka sig... trotts att mina "tassar " är ovana vid klackar och jag knallade runnt i dom hela dagen så har jag inte det minsta ont i fötterna !! riktiga 10-poängare om jag får säga så.

Ikväll kom "lilla Stampe" tillbaka, Eftersom familjens dotter hade blivit rädd för honom och jag kunde se att fru´n som lämnade honom verkligen var uppriktigt ledsen över detta, Hon hade tårar i ögonen och hade gråtit i omgångar, Mycket mycket tråkigt att han nu bytt hem 2 gånger och kommit tillbaka, Nu får han vara här tills vidare och den familj vi söker MÅSTE ha haft STOR kanin ras sedan tidigare och hellst äldre barn!  När jag hade annonsen ute fick vi runnt 20 mail om dagen på intresserade, Mycket högt tryck har det vart på denna underbart fina kanin, Rasen och färgen är minst sagt poppulär! Men det gäller också att finna den som passar för just honom, Och det får ta sin tid. Jag är inte villig att sälja honom till någon kanin gård som avels hanne, Just för att jag inte vill att han ska sitta i fack bur, Han är mycket social och behöver ha mycket mänsklig kontakt och kärlek inne i familjen..som han alltid har haft så det livet passar honom inte, Får se vad som händer nu.

Här kommer lite bilder från dagen.

På bussen in... "VILL INTE BLI FOTAD"


Bussens tok stollar !


Framme på Museet !














Kan ni gissa vad detta är ??? Det är VAL PENISAR! så vi skrattade!




Nu ska jag hoppa i badet, Kram allihopa!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Vilken toppendag ni verkar ha haft!!!!

2009-02-22 @ 21:51:21
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Nicole

Du har en utmaning i min blogg! =)

2009-02-23 @ 01:22:41
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: kirre

Jädrar va snygg din blogg har blivit :)

Själv sitter jag och kämpar för att få hjälp med min så jag oxå kan känna mig lite ball.. haha.



2009-02-23 @ 19:16:32
URL: http://tasslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0