Utställning i morgon....

Nu har vi ätit middag och jag kan ärligt talat säga att jag är totalt slut. Och till råga på allt håller jag på att få inflammation i axeln igen, Ont som fasen gör de, Men jag måste stå ut tills på måndag och sedan få en kortison spruta igen. I morgon är Flames andra utställning så jag får proppa i mig alvedon innan och ignorera problemet, Jag hoppas att det är lika lätt som det låter...
Och den här gången ska det för skjutton gå bättre än förra ! Måste ha den inställningen...
Men det är klart för oss är hon alltid nr 1 och bäst och vackrast iallafall!

Har packat ner :

*Rosa bajspåsar
*utställningskopplet
*vaccinations intyg
*Stamtavla
*legg
*nummer lapp + nål
*godis väska
*borste
*tecke
*camera
* termobrallor
*koppar
*muggar

Nu ska jag :

*dusha Flame
*kippa klor
*smörja in trampdynorna
*borsta hennes tänder
*göra rent öronen
*klippa sönder köttbullar i små bitar

Ladda batterierna till Cameran ... Hum ja har väl inte glömt något ?......och gå å sova !

Pappa ska passa Jennifer i morgon och  vi blir hämtade 06.45 får inte glömma att ta med korv, bröd, dricka , Ketchup senap och räksallad... det blir hundträff efteråt och vi ska grilla. Super trevligt.

aj vad ont i axeln jag har.. kan inte skriva mer..måste smälla i mig något som funkar !!! MORR*

Önska oss lycka till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0