Goodbye Toffel...

*suck* vad trött jag blir på blogg.se !!!! den funkar när den vill funka... INTE när jag vill att den ska funka!

Idag var det sol och på eftermiddagen tog jag Flame med mig och gick ut i skogen... försökte sålla bland tankarna lite, Kom inte fram till något speciellt igentligen, Men det var skönt att få luft och sol.

Sedan jag kom hem har jag druckigt te i omgångar, Har så jäkla ont i hallsen, Jag känner att det är något på gång. Känner mig svag och klen.. ne ush nu kommer jag åka på nått jävulskap!

Min lilla Jennifer har vart på jätte bra humör idag ! Hon var t.o.m glad när hon kom hem från skolan! Äntigen har hon haft en rolig dag! Det är inte ofta hon är på bra humör, annat än helgerna nu mera tyvärr. Vi mysade framför tv en stund innan lägg dags och hon babblade och babblade.. jag hängde inte riktig med i allt hon babblade om de var väldigt mycket ord hit och dit och meningar kors och tvärs som krånglades in i varndra o.s.v  men det viktigaste budskapet gick fram och det var att hon hade haft en bra dag!
Micke somnade vid 21 - tiden helt slut efter jobbet... ja hann faktiskt knappt se skymten av honom..

Ush jag saknar min familj när dom sover...

Här är dagens BUS!!! Flame tuggade sönder min favorit toffla !!!



Stygg hund !

Kommentarer
Postat av: kirre

Härligt att lillan var glad i dag..hoppas på fler sånna dagar för er. kanske det kan bli en vändning i allt nu?



hehe det där med tofflor känner jag igen. mina små pälsar har nog gått igenom ett eget register av tofflor här hemma. Men man älskar dom ändå =P

2009-02-18 @ 23:27:05
URL: http://tasslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0