Idag fick pappa hjärtflimmer :(

Har inte skrivit på ett tag..så jag kan väl börja med att göra en lite uppdatering om helgen..vi har tagit det lugnt.. var hos min kompis Sara så barnen fick leka lite, sedan kom svärmor på besök,
Passade också på att ta en kvälls fika hos Nicole när Jennifer hade gått och lagt sig, Kände att det var dags att gå utanför dörren utan barn eller hund någon gång också och bara få vara jag.

Men nu är det måndag igen,

Och som att man inte fart runnt hela dagen som en tok, Så ringde min pappas fru och berättade att pappa hade åkt in på sjukan med hjärt flimmer.. hjärtat gick alldeles för fort , Ungefär som att han var ute och sprang maraton, Svettig och dann, Dessutom hoppade det i otakt,....till detta hör att gubben aldrig någonsin har befunnit sig på ett sjukhus förut.. om de inte då varit för att besöka mig! Har är frisk i vanliga fall som en nötkärna ,Han fick medeciner i dropp som försökte få hjärtat att lugna ner sig lite.. Sedan var det bara att vänta 40 min, Efter 3 medecineringar och ytterligare 120 min senare gav läkarna upp och gav honom el chocker istället. Och på studds så blev han frisk igen, Så han är faktiskt redan hema ! Och känner sig helt återställd! Läskigt sånnt där med hjärtat måste jag säga,



I dag så åt Jennifer middag hema hos sin kära Oscar, Hon är alltid i eld och lågor när hon kommer hem därifrån och hon berättade att hon ska få sova över där på torsdag till Fredag! Inte kunde jag säga emot.. dom är jue så underbara tillsammans !

Jag har också hunnit att leka med Flame , Ute i solen ! Underbart väder! vilket mys! där sprang vi i skogen fram och tillbaka och jagade varandra , UNDERBART!!! Tyvärr glömde jag ta med mig kameran :( Och efteråt somnade hon som en stock!

Nu ikväll är jag helt slut.. men ingen vila ingen ro ! I morgon ska Jennifer uppträda i skolan och jag och Micke ska baka socker kakor och ta med till klassen...
Dags att sätta fart...


Baka baka liten kaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0