Valparna skulle grillas över öppen eld,

Ush jag bara ryser av hela historien när jag läste detta i morse , satte jag kaffet i halsen och fick nästan tårar i ögonen, Det värsta av allt tycker jag är att det handlade om barn.. Vad kommer det bli av dom här barnen när dom blir vuxna ?
Creeepy !

 
grymt behandlade Cinders (vänster) och Guy, bägge 7 veckor gamla letar nu efter ett nytt hem.

Valpar räddade - skulle eldas upp !

LONDON. De här två små söta valparna höll på att gå en kvalfylld död till mötes.

De stektes sakta över en öppen eld av ett gäng barn i tio- till trettonårsåldern.

De räddades i sista stund av Melanie Johnson, som råkade gå förbi brasan vid kanalstranden i Rochdale nära Manchester. Hon hörde och såg de uppspelta barnen tjoa och hörde valparna pipa.

"Kan inte förstå"

När hon insåg vad som höll på att ske blev hon ursinnig.

- Jag kan inte förstå hur grymt barnen betedde sig. Om jag inte hade kommit dit, tror jag att de hade bränt upp valparna levande, säger hon till Manchester Evening News.

Gänget med ett dussintal barn sprang från platsen när Melanie Johnson kom fram. Polisen har inte fått fatt på någon av de skyldiga.

12-13 år gamla

- De flesta var väl tolv, tretton år gamla. Men jag såg några som var så unga som tio, säger Melanie Johnson.

De cirka sju veckor gamla blandrasliven klarade sig med svedd päls och ett bråck och väntar nu på nya hem.

Källa : Aftonbladet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0