Grattis ALVA!

idag....

Ja i dag har vi inte gjort någonting... tänkte åka skridskor med Jennifer... men nej de blev inge mer än en tanke, Det snöade, var kallt, grått och... ja ush nej för att gå ut..

Istället försökte jag pyssla om min sjuka gubbe så gott det går.
Stackarn ligger och piper under täcket som en liten fågel och skakar som om en jordbävning har intagit sovrummet...
Tycker faktiskt väldigt synd om honom.. magsjuka och hög feber.. nu vet jag vad som väntar mig...
Jennifer är alldeles röd om kinderna..så hon är nog på G.



Har vart ute en sväng så Flame fick springa av sig lite energi, tror ni de hjälpte ??? Nej idag har hon varit jävulskt överaktiv ! Inget jag gjorde hjälpte, Helt outröttlig! Jag sprang hit och dit och jagade henne mellan granarna, Jag lät henne jaga mig.. men den ända som vart trött var jag...




Den här veckan blir hård.. ska runnt hela stockholm känns det som.
I morgon ska jag till diabetes mottagningen 09.15... uuuushhaaa (södersjukhuset )
Tidsag ska jag med Jennifer på hörsel koll på huddingen sjukhus..  långt och bökigt..
Resten av veckan orkar jag inte ens bli påmind om just nu.

I dag har vi haft katterna särade hela dan, LUGNT och SKÖNT på den fronten.. Nya tag i morgon. Inga tecken på löp är på gång hos Smilla än på långa vägar.. fast att jag tjatar och tjatar vill inte den olydiga katt rackarn göra som jag säger :=)

Idag fyller Alva ett år ! Grattis VÄRLDENS sötaste tjej som har blivit sååå stooor nu ! Tiden går alldeles för fort!
På lördag ska vi dit och fira snuttan. Det var så länge sen man träffade henne, de känns så himmla trisst allt man missat. :( De måste ta´s igen
!




Den här lilla tok ungen har typ ALLT! Någon som har tipps på födelsedags present ?


Nej nu är det dags för sängen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0