I´m blue..

Idag har jag vart helt slut sedan jag vaknade, Har bara vart uppe en stund då och då och sedan sommnat om igen.  Pappa och Mia kom över en sväng för att lämna lite mat från kalaset när de ändå skulle till båten, och jag bröt ihop inför dom.. jobbigt läge. Tårarna sprutade.  Det fanns lixom ingen stopp...Det är så mycket som har hänt på sistone,  Så att orken har tagit slut. Och tillråga på allt så har Micke förlorat sitt arbete och är nu arbetslös. Kan någon förklara hur tre personer ska klara sig på en sjukpenning ? Det ända alternativet är att Micke börjar arbeta på ön, och då kommer han bara hem högst en dag i veckan...så det blir som att vara ensamstående igen...  och så vill jag inte ha det. Jennifer har vart hos sin kompis hela dagen och det var skönt att vara lite barn fri ! Jag och Micke tog en sväng i skogen med hundarna (Gammel Molly är här ) och plockade svamp.

Idag är en sådan där tok deppig och piss trisst dag som jag gärna hade vart utan,  Hoppas att det känns lite ljusare i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0