Jennifer har fått en ny cyckel

Mycket märkligt idag är i stort sätt fläcken som jag var bomsäker på var borrelia borta !?! kan de vara så med borrelia fläckar att det försvinner efter bara någon dag ? Jag ska iallafall boka tid på akuten i morgon och gå dit och se vad dom säger. Visst att det är kvavt idag men jag svettas som  skjutton..det i princip rinner..så någonting står inte rätt till iallafall.

I går kväll spelade vi kubb, till en början sög jag men sen tog det sig, Jag var mest rädd att träffa dom andra när jag kastade ! Jennifer var med på ett hörn och jag tror att hon hade jätte roligt.

I går fick Jennifer en ny cyckel, Tompa och Micke åkte och köpte en rosa cyckel med tre vexlar så nu känner hon sig så stor ! Hon har cycklat runnt på gården flera timmar om dagen !



Idag har vi bara vart hema.. hyrde en massa filmer och tog hem kina mat och planerat lite inför Jennifers kommande 7 års kalas som är i slutet av Augusti.. vi har stora planer på gång. Men än så länge är det hemmligt och vi måste komma på var vi ska ha det. Skulle vilja ha det på ängen vid Ösby träsk men då måste man söka tillstånd o.s.v får se vad vi hittar på. Nej nu ska jag hoppa tillbaka ner i soffan .

Tack för era kloka kommentarer och för att NI visar att ni bryr er !

Puss*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fläcken försvinner efter ett tag, därför man ofta missar borelia..

2009-07-19 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0