Kan jag ha fått borrelia ?

I går vaknade jag av ett ENORMT kliande på benet men ingenting syntes. Idag när jag vaknade hade jag en svullnad och en röd fläck, tittade på bilder på internet och det ser utan tvekan ut som ett borrelia utslag, Kliar något fruktansvärt ! Kollade på symptomen för borrelia som var 100 olika symptom och självklart hade jag några av dom, Under hela semestern nere i Lysekil hade jag en hemsk huvud och magverk ,illamående...och jag är så trött hela tiden, nästan som i koma och vaknar inte ens om någon skulle släppt en bomb. Sover till 14 tiden om dagarna och micke försöker slita upp mig ur sängen. Klarar att vara vaken ca 2 timmar sedan måste jag ta en power napp om jag inte ska svimma. Alla har sagt åt mig att jag måste gå till doktorn och nu när den här röda fläcken dök upp känns det som att man kan lägga i hop pussel bitarna.

Får se om  jag sätter mig på akuten idag eller om jag håller mig tills på måndag... illa och säga men jag är på tok för trött för att orka åka någon stanns.
Håll tummarna nu att det är något annat som spökar ! för borrelia är ingen rolig sjukdom. Hade det när jag var liten och jag minns det som igår. Men desstu tidigare man upptäcker det desstu snabbare/lättare blir man av med det.

Kram *


Kommentarer
Postat av: Mikaela Jorg

Shit, vill inte göra dig orolig men de ser fan ut precis som borelia, du borde åka in när du kan, syrran hade de när hon va liten, oh fy fan de va inge kul asså!!!

Åk till sjukan är mitt råd!!

*Håller tummarna

2009-07-18 @ 16:53:17
Postat av: Johanna jorg

Lina, de där får du åka in med, de är borelia..

stackare. kram

2009-07-19 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0