Kuckeli kuuuu..klockan är 7 !

Klockan är 7 och jag trivs INTE med att gå upp så här tidigt. Jag har inte vanan inne ..ush.
Ont i magen har jag också , det har jag nästan varje dag ..måste snart gå och kolla upp detta ! Men jag har haft krångel med magen hela mitt liv, är det inte det ena så är det de andra men tacka fan för att det alltid ska sitta i magen ! Tar alvedon för detta nästan varje dag. Och det är jue inte heller bra ! Men jag väntar alltid in i det sista innan jag tar den...så jag tar verkligen inte i onödan. Av de 100 gånger som jag åkt in för att kolla magen så har dom hittat felet typ hälften, det är stort och avancerat det där med magar och det känns aldrig som att de kommer hitta det riktiga felet.. jag menar det som ligger där och gror hela tiden... de hittar cyster o.s.v men när dom har spruktigt eller opererats bort så har jag fortfarande ont...som innan.

Om en timme går bussen då åker jag till Nacka Sjukhus för att kolla nerverna i fötterna... Diabetes mottagningen avbokade jag faktiskt i dag. Eftersom jag ska ta nya blodprover innan jag går dit och dom har inte hunnit kommit fram till läkaren iallafall..så det kändes lite lummigt att åka dit idag.

Nej dags att fixa i ordning sig så gott det går . Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0