Jourhund och besök hos syster :)

Nu har vår jourhund kommit. Han kommer övernes jätte bra med Flame och dom har jätte roligt.  Leker som galningar. Han har ett stort hjärta till sin fördel men utseendet emot sig ! Men som sagt även det kan jue ha sin charm. Han är ouppfostrad och drar i koppel, som kontaktpersonen sa " här får ni minsann att göra ett tag" just nu håller vi på att lära honom det vanliga baskommandona och försöker få upp honom i vikt...Han är ca 9 månader så jag hoppas han får komma till ett permanent hem så snart som möjligt så han inte blir för fäst vid oss och Flame.









I går åkte jag och Jennifer +(Flame) hem till Ullis och Alva och hällsade på. Alva hade vuxigt och blivit såå lång ! helt otroligt vad snabbt det går.


(Mörk bild ..hade problem med blixten)


Söta Alvis med sin lilla vagn..


DU DÄR ! (Otroligt lik Jennifer i den åldern)


Klappar ....


Och pussar......


Och delar med sig.... till Flame.  Självklart är Alvis en djurvän :) som vi andra.


Min söta guld lock :)


Söta syster (sorry för dom röda ögonen syster)


Alva sitter och drömmer.. "en dag ska jag sjunga in en egen skiva..som säljer GULD"


Jennifer trött i soffan framför Bollibompa..


Nu har Micke åkt och jobbat.. tyvärr kommer jag få sova solo inatt för han kommer inte hem förens i morgon kväll. Suck* Gillar inte när han måste jobba borta sådär...
Tur att man har så mycket som syssel sätter en under tiden...


Det var allt för nu. Puss*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta syster! Tack för igår, jättemysigt att träffa er! puss puss

2009-07-23 @ 17:09:26
Postat av: Sabina

Hej hej! Din amstaff flicka var ju otroligt söt. Vilken kennel kommer hon i från? Trevligt att höra att du är jourhem åt en huh-hund, hoppas han får ett kanon hem. Tack så mycker för dina tankar om Lexus, han är min guldklimp i livet. Han har allt och lite till. Stor kram från Sabina & Lexus

2009-07-23 @ 20:18:59
URL: http://minlexus.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Haft en bra dag idag?:)

2009-07-27 @ 21:22:01
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0