Antar att shopping är ett friskhets tecken !

FREEEDAAAAG !!!

Fick ett litet ryck här på morgon kvisten när jag märkte hur det börjat sina i skåpen...och plöttsligt hade jag skickat iväg en beställning till www.Nelly.com
det blev.....

Lee Stafford COLOUR LOVE SCHAMPO
Om din pressade livsstil gör att ditt hår ser trött och utarbetat ut, då är det här schampot för dig. Det är utvecklat speciellt för hår som är färgat, torrt eller helt enkelt skadat av väder och vind. Följ upp med balsam så har du gjort din intensivkur för dagen.


Köpte också


Lee Stafford Colour Love Conditioner


Colour Love Conditioner ger längre liv till din hårfärg, vårdar ditt hår och ger det glans och gnister som en diamant. Många färgar sitt hår oftare nuförtiden och detta kan skada håret. När man har färgat sitt hår vill man dessutom att färgen ska sitta längre och man vill givetvis bibehålla den fina lystern - det är här Colour Love serien kommer in.

Oavsett om ditt hår har stylats, färgats eller bara ser trött och slitet ut så kommer det att återhämta sig med detta balsam. Använd det varje dag efter Colour Love schampot, och ditt hår kommer alltid att vara precis som du vill ha det - strålande vackert!

Jag bara älskar märket !



Sedan köpte jag

AMORE AFTERGLOW SCRUB

Amore Afterglow Salt Buff är en vitaminrik salt scrub som är perfekt för er med torr hud. Denna Scrub gör din hud märkbart mjuk, smidig och ger ett glänsande resultat. 500ml



Glamourflage - Mia Sublime Face Mask 120 ml innehåller bland annat kokosolja och vitamin E och rengör samtidigt som den gör din hy silkeslen.
Applicera ett tunt lager av ansiktsmasken på rengjord hud, låt verka i 15-20 minuter innan du sköljer av och lägger på en fuktgivande kräm. Doftar lätt av Freesia.

Soaked In Luxurys TIEDOWN LEGGINGS
Sköna leggings svarta med sidenband fastknutna bak på vaden. Tillverkad av 67% bomull, 28% nylon, 5% som ja hoppas INTE är genomskinliga ! Hittar tyvärr ingen större bild..


Behöver er HJÄLP !

letade efter något snyggt att ha till legging´sen :) men tyvärr hittade jag inget... Så kom gärna med förslag om ni kan rekomendera någonting... eller om ni vet någon bra web butik som jag kanske har missat...




Kommentarer
Postat av: shall

Det här är ju för roligt, min/mina katt/er är betydligt smalare än andra dom ser nästan ut som kattungar som håller på att bli vuxna.

Men i själva verket är dom 3år och blir 4år nu till sommaren.



katterna är syskon fast man egentligen inte kan tro det. Missade att berätta att min mamma har en precis lika dan som den gråa, för övrigt har jag inte sett några likadana katter tidigare.



Riktigt kul att stöta på en kopia av Zingo =)

2009-03-06 @ 11:57:07
URL: http://shall.blogg.se/
Postat av: catta

hej gums! iam back! åå tackar.. skall lusläsa din blogg sen då man ej hunnit! :) pöös o hoppas du haft de underbart när ja varit borta! pöös c

2009-03-06 @ 11:58:56
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Om det där shampoot och balsamet är bra så måste du säga till mig! Letar fortfarande efter något bra för färgat hår.

2009-03-06 @ 12:17:54
Postat av: shall

Ha ha ha, helt otroligt.



Samma ålder och allt =)



skrattar

2009-03-06 @ 16:34:51
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0