``FREDAG``

Sådär..

Nu har jag fixat disken, tvätten i omgångar, dammsugit, torkat golvet, bytt alla sängkläder, bytt i burar, Alla djuren har fått dusha, Utom Smilla... för henne klarar jag inte själv :) jag har dammtorkat, rensat i Jennifers gaderob och rum, skurat i skåp och fönster,
Nu är det dags för att sätta sig ner, Ta en kaffe, pusta ut och njuta av att det är rent och fint i en timme till. För sedan ska jag hämta Jennifer och hennes kompisar från skolan som ska sova över. Så jag räknar med att det snart kommer se ut som ett bombnedslag på hennes rum igen :)
Men duktig har jag i allafall vart !

Här är stampe i dushen, Kolla in stilen :)




Ingen dushar som han !





Ne dags för kaffet nu då.


KRAM*

Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha knäpp kanin!!!



Om du vill kan jag kolla med en tjej som jag vet har kaniner och är en toppen djurägare om hon är intresserad av Stampe?



KRAM

2009-03-13 @ 14:38:07
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: syster

Hihih han gillar de där =)

sött :)



puss syster yster

2009-03-13 @ 15:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0