Godmorgon solsken !

YES solen tittar fram, Just i denna tråkiga och grå årstid så kan man inte få för mycke utav solen, Hoppas att det är våren som är på gång nu.. elr luras den bara igen ?
Jag har lärt mig med årens lopp att solen är den utav mina bästa vänner som absolut INTE går att lita på.

För någon veckan sedan kom kläderna som jag beställt från La Redoute jag har helt missat att visa er ! så här kommer biler.

Klänning mönstrad till Jennifer


Samma klänning fast grå


Leggings i två pack till Jennifer

Strumpor 5 pack till Jennifer



Tunika tooo me :)


Gardiner... trodde jag.. som vanligt ska ju alltid något krångla och jag hade bara beställt 1 gardin HAHAHA
Så nu är det bara att beställa en till...


Jag har upptäkt att många var nyfina på halsbandet från Tiffany & Co som ja fick av min mamma i present. Hittade ingen exakt bild och har inga batterier i kameran.
Men den här bilden är lik ! Men ta bort hjärtat och sätt dit en liten vovve i stället :=)
Det är skit snyggt och känns så fräsht ! Jag är inte van att ha silver, Har nästan alltid guld, But i like it a lot !


Får fota resten av presenterna sen när ja har batterier igen.

Mickes köp denna månad istället för kläder blev en .. da ta da daaaaaaaaaaa



Fick tid hos vetrinären till Flame i mogon ! Så nu får vi se vad dom säger om hostan !
Nu måste jag göra mig i ordning, Ska möta upp Micke vid 13 tiden och gå på ett hemligt möte ihop, Nu blev ni allt nyfikna va ? Jaaa de kan ni allt förstätta vara :)

Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen - även den vackraste tjejen skiter

god morgon åskmoln skulle passa bättre på mig haha,,, dödstrött,, sommartid är inge bra ><

2009-03-30 @ 11:10:17
URL: http://brutalabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0