Godmorgon !!!

ÅÅÅÅH så skönt .. Jag har fått sov morgon och vaknade AV MIG SJÄLV vid 10-tiden ! helt underbart.
Har nu ätit en brak frukost, Jennifer och Micke har vart uppe betydligt längre än mig , Och Jennifer sitter fast klistrad framför My little Pony filmer med sina små rosa plast hästar i högsta hugg !

I dag ska vi ut på en prommis med hundarna, Flame vet vad som väntar för hon går och piper... hon är en riktigt otålig liten dam !

Nu åter till DEEP SLEEP" Från The BODY SHOP.  ni måste vara nyfikna på hur vi har sovit ?!

Efter att vi sprayat ner kudden så spred sig en underbr doft av kamomill i hela sovrummet, Som säkert var lugnande i sig. Men jag kan inte avgöra tyvärr om vi har sovit bättre p.g.a sprayen !
Doften sägs ha en unik inkapslingsteknik som frigör doften stegvis under natten medan du rör dig i sängen. Resultatet ska få dig att varva ner lättare och koppla av inför sömnen. Och jag håller verkligen med om att doften frigörs hela natten, den tar lixom inte slut, Jag skulle kunna tänka mig att köpa denna bara för doftens skull ! Det finns nog inte mycket mysigare saker än att krypa ner i nybäddade lakan med en doft av kamomill och citrius, Super mys !
235 kr för en flaska på 100 ml.


nej nu är det dags att få i sig en kopp kaffe och sedan ut på prommisen ! Vi tar med oss kameran !

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0