Hej

Var ni duktiga igår och släkte ?? man måste jue tänka på sina barn och barnbarns barns framtid :)
Vi hade riktigt mysigt i mörkret med massor av tända ljus, Men det förvånade verkligen oss att de flesta var så dåliga på att släcka !!!  Är ni verkligen sååå bekväma av er ? att ni inte klarade er utan tv , dator , och lampor i en timme?? larvigt...Det var ganska många av grannarna som lät ljuset vara på. Mycket DÅLIGT ! en timma är verkligen inte mycket begärt och kan göra så mycket nytta,

Här kommer lite kort från igår när vi åt räkor och drack vin i mörkret !
Haha hittade ingen bättre bild ! Tog jue kort i mörkret som sagt så ja såg inte vad jag fotade .. wii... nästan tomt på räkor i skålen.. vem kan ligga bakom detta ? :)


Flame myser... här hittade jag blixten för en sekund :)







Nu ska jag hoppa i ett skönt bad !

Kram på er...


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken sötnos till vovve! Har själv en amstaff fast hane :)

2009-03-30 @ 18:40:27
URL: http://illya.blogg.se/
Postat av: Paula

Jahaa, nu ser jag.. är det Flame Charmander? :)

2009-03-31 @ 12:42:36
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0