Hjärnstamsaudiometri

Ja ni läste rätt, I morgon bär det av till Huddinge sjukhus med Jennifer som ska göra en hjärnstamsaudiometri, Hon kommer att få ligga på en brits och lyssna till ett knattrande ljud genom elektroder som placeras bakom öronen , på pannan och kinderna, Ljudet kommer registreras på en dator när det rör sig i hörselnerven och hjärnstammen.
Så nu är vi en bit på väg för att reda ut vad Jennifer har för hörsel skada.
Det svåra blir nog att få henne att ligga stilla på britsen en längre stund. Så det blir till att muta muta och muta :) Och så kommer morfar följa med so stöd så det går säkert bra !

Jag har så ont i visdomstanden i dag, är helt uppsvullen i hela den kinden och örat på den sidan gör såååå ONT !! så nu blir det att knapra alvedon igen ( jag borde bli sponsrad av de företaget! ) Och borsta med anti inflammatorisk gel.
Förkylningen verkar inte vilja släppa, Har feber ockå.. vet inte om de är för inflammationen i tanden elr av förkylningen. Känns som att varför är skit samma ..den är där oavsett. Jag vet att jag skrivit det tidigare, Men jag är så otroligt less på att vara sjuk nu, Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, knaprar varenda vitamin som finns samt imunförstärkande tabletter, Men det vänder inte!!! jag orkar inte längre, bara att ta en duch är en stor ansträngning, Stackars Micke får jobba, handla mat och laga middag hela tiden. Jag är helt slut,. orkar inte annat än sova. Går omkring i mina mjukis byxor..och är helt osocial, Orkar inte ens prata i telefon med någon. Det märks på antalet besökare här också på min blogg som har minskat drastiskt ! att jag inte ens kan skriva något kul eller intressant här, känner själv att bloggen har blivit så negativ sedan jag drabbades av den här förkylningen m.m
men tyvärr ... bloggen lixom jag visar sin ärliga sida, Det verkar inte bli roligare än såhär.  Take it or leave it !

Själv har jag inget val än att kämpa mig igenom tristessen och smärtan, Man lever på hoppet sa grodan. Är iallafall glad så länge sockret är stabilt och det är det just nu.

Nu ska jag hämta Jennifer från skolan. Tänk att solen skiner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0