Kväller...

Idag har Jennifer gjort sin undersökning, Det började med återigen ett vanligt hörsel test, som visade samma sak som föregående. Sedan hjärnstamsdiometrin ( hette det så ?) en sådan undersökning går till som jag skrev i tidigare inlägget och den mäter signalerna genom nervbanorna till hjärnan, undersökningen visade inga som hellst konstigheter utan hörsel nerverna fungerar normalt, Vi kommer få en ny tid för fler undersökningar då dom försöker hitta var hennes hörselfelet ligger någon stanns.
Vi åt lunch ute, Jag tog en jätte smarrig lax och broccoli paj, och Jennifer pankakor med sylt och grädde.
I dag kände jag mig lite piggare och bättre, Att solen kom fram gjorde att hela jag blev så positiv, Att solen skiner är jue ingen självklarhet för någon just nu !
Flame har hostat mindre idag ! så förhoppningsvis kanske hennes håller på att vända nu !

Nej detta blev en snabb uppdatering men jag måste tyvärr hoppa i säng nu,


Världens bästa dotter ! kärleken till dig går aldrig att beskrivas i ord ! Mitt liv vorre inget liv om inte du fanns !



Flame växer och växer.. just nu lite läskigt fort !





Kommentarer
Postat av: kirre

Naw Flame är ju så bedårande söt så det är löjligt.. blir gott sugen på stor vovve igen.

2009-03-18 @ 23:39:12
URL: http://tasslyckan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hihi, lika vacker som sin mamma ;)

2009-03-19 @ 01:25:26
Postat av: Klara

Inte kommer jag hem till er nu när de finns galna fåglar där...!!!

2009-03-19 @ 21:35:43
Postat av: Klara

De e inte klokt va Jennifer blir mer lik dig! Hon kommer nog bli en liten rebell precis som sin mamma =) PUSS PÅ ER

2009-03-19 @ 21:36:43
Postat av: Mia

Åh fåglisar! <3 Älska

2009-03-21 @ 10:31:31
URL: http://happypetinacar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0