Natt ugglar...

Idag har vi verkligen slöat hela dagen, Jennifer och jag har legat framför var sin tv och jag har bara vikt och hängt en tvätt ! Jag tror vi tog rekord i dag med att inte göra någonting alls, Jag har fått många blodsocker fall den senaste tiden och jag blir så trött efteråt, Jennifer har mått lite illa till och från men inte kräkts, Jag är lite osäker på om vi ska till moster Ullis och mormor i morgon. Det skulle verkligen behövas då vi inte träffas speciellt ofta och jennifer behöver verkligen sin favorit... MORMOR :) Hon har somnat med skurhinken brevid sig ifall hon vaknar i natt, men jag tror inte att det är någon fara. Jag somnade en stund på kvällen och nu är man vaken och relativt pigg igen, Micke och Flame sover och snarkar i sängen tätt ihop. Om vi åker till mormor och Ullis i morgon så hämtar Mickes mamma upp Flame och har henne över dagen, Det är nyttigt för Flame också att vara ifrån oss lite i andra miljöer.

Ush vad rått och kallt det är ute nu, det små snöar, jag vill ha vår ! mina vinterskor har gjort sitt ! sulan har nästan släppt ! och vatten och lera läcker in ! Och jag har ingen större lust att köpa nya vinterskor , Så nu går jag i högklackat .. ush man känner sig så gamal när man klagar över hur jobbigt det är, Men det är det. När verken kommer i fötter och rygg efter bara 10 min, Fick jag välja skulle jag alltid ha mjukis byxor och gympa skor med håret i en knut på huvet och skippa kladigt smink i ansiktet, Märks det att man vart hema länge nu ? :)

Dags att göra ett försök att sova, Det behövs. Måste upp tidigt i morgon och ringa en massa samntal,



Gonatt*


Kommentarer
Postat av: ida

tack :)

2009-03-24 @ 01:13:31
URL: http://minfrihet.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Faktiskt så är jag utbildard fotograf eftersom jag gick medieprogrammet och läste foto C. Fast jag jobbar inte som det utan fotar bara när jag ids :)

2009-03-24 @ 10:30:11
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0