Nu är jennifers gamla skor i sko himmlen där äntligen kan få lugn och ro från allt barnspring !

Idag fick Micke gå till läkaren , han har haft ont i handleden ett tag och han får vatten i händerna nattetid ! Dom sa att det är ledproblem ( precis som jag har ) och han fick en kortison spruta och en remiss skickad, Nu måste han vara hema från jobbet ett par dagar, Inge bra att kakla med en inlammerade leder, Efter det gick vi på fiket och tog en kaffe i solen på uteserveringen och Flame låg och gnagde på sin nya leksak under tiden, Mycket nöjd.
Efter det fortsattes fikandet hem hos en kompis :)

När jag hämtade Jennifer i skolan så hade hennes skor gått sönder !!!!! det gick inte ens att gå i dom, Dragkedjan var helt trasig, så kl 17 fick ja bege mig till Nacka forum med henne för att köpa nya skor, jag var totalt slut redan innan och hade verkligen ingen lust, men men sånnt händer.
hittade super snygga skor till henne, och en tunika och örhängen till mig, Köpte också presenter till min syster Ullis och hennes dotter Alva, På fredag ska vi dit på lunch.
Jag kommer fota skorna och tunikan senare och lägga upp, Presenterna lägger jag inte upp förens efter fredag :) annars misstänker jag att min kära syster kanske snokar !
Nu är jag helt slut och måste få i mig middagen, Sorry för detta tråkiga inlägg men jag ville bara uppdatera er lite snabbt.
ta ett glas påskmust vettja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0