Nu ska de målas...

Idag har vi vart på möte och efter det tog jag och Micke en sväng till Nacka forum och shoppade loss, Micke köpte 3 tröjjor.. UR snygga, ett skärp, Och ett par skor, Jag fick en SUPER snygg väska och ett par skor som jag bara ÄLSKAR, kärlek i första ögon kastet ! Vi köpte också en ny pruttkudde till Jennifer och lite presenter som hon ska få i sitt påskägg !
Hinner tyvärr inte lägga upp bilder just nu, Ska försöka hinna med det i morgon !
För nu har Micke fått ett ryck att måla om vardagsrummet !!!!!! Ska ha sand färg och en fondvägg i cacao ! Det kommer bli sådan skillnad, I helgen ska vi försöka hinna med att måla om skåp luckorna i köket i sand färg också.
Det kommer lite för och efter bilder sen när det är klart !

I morgon är det dags för Flame att gå till vetrinären har fått tid kl 10.45 i Nacka, Så får vi se vad dom säger om hennes återkommande hosta .

Nu måste jag gå och inspektera vad Micke har för sig... för nu är de dags för förändring !

Det var allt för nu...

Peace out *

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas du får en mysig helg!

2009-03-27 @ 11:18:17
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0