Och så var förkylningen tillbaka igen.

Fast ännu värre, Fick må någolunda i en tre fyra dagar iallafall... alltid något, I går kväll kände jag mig helt förstörd ! näsan både rinner och är täppt..sammtidigt... ont i halsen.. IGEN.. och i natt fick jag hög feber, trodde inte jag skulle palla att gå med Jennifer till skolan och på prommis med Flame, Men är man tvungen så är man.
Så nu är Jennifer i skolan och Flame har vart ute och sprungit i skogen, Hon älskar snö! hon blir alldeles sjö vild, Efter det gick vi hem och har tränat en timme. Nu är ja så slut att ja knappt kan stå på benen, och har ont i huvudet som skjotton..ska gå å sova några timmar. Är less på att vara sjuk !!!! Gah!
Som tur är har inte sockret börjat strula ur igen.. utan det är stabilt än så länge.


Kram*

Kommentarer
Postat av: Nicole

Krya på dig gumman....

KRam

2009-03-11 @ 00:21:41
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0