Släktforska ?

Sitter här mitt i natten.. igentligen så slut så jag nästan somnar.. men ja tror att jag är övertrött så där som ett barn kan vara.  Kämpar och håller glöden uppe in i det sista..
Började fundara lite på det här med att släkt forska... elr ja är inte sååå intresserad igentligen av hela min släkt.. utan jag skulle vilja veta mer om min morfar.. Jag vet faktiskt ingenting om honom inte ens vad han hette.
Har letat efter min farmor på nätet för att de kanske skulle kunna leda mig till honom.. dom var jue gifta. Men jag hittar inte henne heller..
Det enda jag har är namn och person nr på min farmor.. Någon som vet hur man gör.. ?? Blir glad för alla tips man kan få,.!!!
skulle vilja hitta min farfar också.. men där har jag inte ett ända spår att gå på känns det som ..om inte uppgifter om min mamma kan kopplas till honom...?
HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0