Alla dessa underbara djur...

Sitter här igen.. försökte gå och vila förut men gav upp, då jag inte får luft när jag ligger ner med min täppta näsa ! Är bra sugen på kaffe, Men jag kan inte dricka svart... och jag är för slut i kroppen för att gå dom 100 meterna som är till affären för att köpa mjölk.
I natt har Flame börjat hosta rikgtigt ordentligt igen, Och idag har hon hostat tills hon kräkts flera gånger.. Jag kan svära på at hon har fått Kennelhosta IGEN. Nu blir det att vara hema i stillhet tills detta ger med sig, Så vi får vara hema sjuka tillsammans helt enkelt,

Tog lite bilder i går ............

Här är när Flame är ute i skogen och busar...






 

Vinter...







I  morse när jag kom in och väkte Jennifer så låg Smilla där som alltid... som sagt dom har ett speciellt band dom där två.

Världens underbaraste unge.. och världens mest "egna" katt :)



Flame i morse... Upp och hoppa.!!



Bara en liten stund till...?..snälla*



Söt nos !


Popp monstrerna !



Shrek ( grön ) Fiona ( Blå )





Stampe är så trött....

Vad skulle livet vara utan min familj och alla dessa underbara djur ??? 

Kommentarer
Postat av: kirre

hej

jasså du har planer på att flytta till götet =) va kul!! kanske man kan starta något sånt ihop? alltid kul att slippa vara själv. ;-P

2009-03-11 @ 11:41:45
URL: http://tasslyckan.blogg.se/
Postat av: kirre

ja det finns nog en bra marknad för sådant nere i göteborg det tror jag.

Förstår bara inte varför ingen fått tummen ur.

Så jag tycker det helt klart är värt ett försök =)



Finns en hel del hus runt om göteborg oxå om du kikar tex partille,alingsås,lerum eller kungälv.

Det är pendel avstånd med buss/tåg och går ju snabbt.

Här är allt bara fint med mig och hundarna =) Hur är det själv? kram

2009-03-11 @ 15:02:24
URL: http://tasslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0