Hjäsp !

Hoppsan.. lyckades somna några timmar , efter middagen och vaknade nu. Vi åt voffler... elr inte vi.. elr nja jag tog en jag med. Men Micke och Jennifer mummsade voffler för fullt och jag åt Sallad, Men mot min förfäran var bönorna som jag hade blandat i RUTTNA !!! Åh eh bläääääääääääää säger jag bara, Så nu är jag jätte hungrig.. orkade inte så och göra en tredje måltid.


Jag hittade en Tunika som jag köpte efter det förra inläggen till Leggingsen :) Så nu är det klappat och klart, Hittade också och ett par UR snygga gardiner !! Till vardagsrummet. Tror jag har gått och blivit gardin tokig. Visar bilder på det i morgon !

Jo juste hittade en UR gamal bild idag på mig och Jennifer ! Oj oj oj vad fort hon växer...Försökter orientera mig tidsmässigt för att avgöra hur gamal hon är på kortet, Det känns jue som igår.. Jag vet bara att de var min dåvarande pojkvän Legenden som tog kortet. Tror att hon var ca 3 år. Minns att hon hade klämt fingrarna på Morfars båt och därav de två blå naglarna som sen faktiskt trillade av ! Stackars min lilla bebis !



I kväll ska jag Testa " DEEP SLEEP" Från The BODY SHOP.
Denna mix av lavendel, kamomill och mjuka citrusoljor spraya´s på kudden innan läggdags och de lugnande oljorna frigörs hela natten, vart efter man rör sig. Ska tydligen vara mycket avkopplande..
Det blir ett knepig test då jag nästan aldrig har något problem att sova nu för tiden. Men iförsig så har jag ju sovit några timmar på kvällen så det kanske är ett ypperligt tillfälle att testa detta !
mer om vad jag tycker om denna omtalade sprayen kommer i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0