regn och slusk...

Idag gick jag Micke och Jennifer hem till Tomas & Sara, Och lämnade hundarna hema. Vi fikade lite och barne lekte, Vi ses inte så ofta längre så det var riktigt trevligt ! Tyvärr glömde jag kameran hema, Hade tänkt fotografera deras små söta katt ungar men det blev inget med det, En av dom är en klar favorit, Han är svart loch ånghårig med ett runnt ansikte hihi*
I morgon kommer min pappa och hämtar Molly, Det har vart riktigt mysigt att ha henne här dom här dagarna, Flame har fått upp aptiten och blivit jätte lugn inne, Molly har verkligen vart en bra förebild för Flame,

igår åkte min mamma till Thailand, Och hon har skickat sms därifrån om hur underbart dom har det, Bor på lyxhotell solar med en drink i ena handen äter god mat och badar , Inte alls avundsjuk nej nej :)
Själv sitter man här i grått väder och snöblandat regn ,

Nu ska jag ta en kaffe...

kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0