Mensen kom från helvettet!!!!

Nu är helgen över igen. Två dagars helg är på tok för lite för att hinna umgås med sin lilla familj. I morgon är det skola för Jennifer och Micke ska till jobbet som vanligt. Jag själv får sitta hema med min fortsatta förkylning + mensverk så de skriker härliga till !

I dag har jag och Micke möblerat om vardagsrummet igen, Vi blir lixom aldrig nöjda, Vi trivs helt enkelt aldrig i det rummet och är aldrig där, Ser vi på tv så gör vi de i sovrummet,  Vi funderar på att måla om där om två veckor, sedan behövs en stor matta och en stor tavla så det står högst just nu på inköpningslistan.

Idag kom en kompis över och fikade, Sedan kom Mickes mamma på en kaffe, Annars har det vart lugna bullar.
Flame hostar fortfarande och det MÅSTE gå över nu, Nästa helg börjar hon nämligen på hundkurs som vi ser fram emot så otroligt mycket ! Så detta för ikke sätt käpparna i hjulen...för då blir jag mycket besviken :(

Längtar till påsken , då kommer min älskade vän Jennifer till sthlm för att hällsa på, Saknar henne så mycket ! Det går alldeles för långt tid imellan, Det är inte det roligaste att ha sin bästa vän i skåne när man själv bor här ! Önskar vi kunde bo närmre varandra som vi gjorde förr, Vi hade så roligt varje dag!!! om jag berättade några av hyssen vi har haft för oss så skulle ni nog svimma haha, Det var goda tider det.
Vi bestämmde att när hon kommer ska vi dricka oss fulla och göra snö änglar , plinga dörr, och tjuvringa... sen sa vi "synd att de inte var sommar..då kunde vi palla äpplen och bada nakna " hahaha, Skämt och sido, Men för oss är det ingen fantasi som sätter stopp, snarare omdömmet :) och tur är väl ändå det !
Vi är så lika vi två på så många plan, det är därför vi är dom s.k Twinniés, Jag behöver aldrig säga vad jag tänker... för hon tänker det redan, Jag behöver aldrig skämmas elr vara rädd för att bli bedömd på ett sätt.. för det skulle jag aldrig bli, Jag behöver aldrig oroa mig för att mina hemligheter skulle komma ut, för det finns inte en chans, Hon är den BÄSTA vän man kan ha, Hon sätter alltid mig i första hand och jag henne, Vi har ett förflutet tillsammans och självklart en framtid, Vi vet allt om varandra utan och innan, Ja utan hennes stöd i livet skulle jag känna mig så ensam, Jag skulle vara ensam med mina tankar....
Jag är lyckligt lottad som har en sådan vän !!! Alla skulle behöva en såda nära relation med någon, som det helt enkelt aldrig kan bli för mycket ut av ! Jag hoppas hon flyttar upp till sthlm i framtiden...då skulle mitt liv bli helt igen !

Nu ska ja gå och lägga mig, Det är en dag i morgon också.

Puss*




Kommentarer
Postat av: kirre

Låter hus mysigt som helst med en sån vän,. tror bara man får en sådan en gång i livet. så håll hårt =)



vi håller tummar och tassar för att lilla Flame blir bra snart så ni kan gå på hundkursen. aldrig kul med sjuka vovvar.

massa kramar

2009-03-16 @ 09:27:32
URL: http://tasslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0