Den rätte för Rosing...

Nu är det strax dags för sängen, Men var sälvklart tvungen att höra av mig till er först :)

I dag har jag hunnit med att städa och allt vad det innebär, bytt i burar, dammsugit, skurat golv, hängt tvätt..vikt tvätt, disken har fixats, Sedan har självklart alla djuren fått sin dos av motion och träning. Mitt socker har hållt sig relativt bra, som högst 15 ! Och vilken skillnad...jag känner mig så mycket piggare.

Jennifer åt middag hos "sin" Oscar idag, Hon kom hem hem springandes och stor grät, Oscars stora syster hade tydligen berättat spök historier.. vad ja förstod det som var det "Blodet droppar" hon hade berättat, Stackars Jennifer var helt hysterisk och somnade tillslut i våran säng.. Ush den spökhistorien drömde jag mardrömmar om som liten..den är jue HEMSK! Tyckte verkligen synd om henne som var så rädd, Sånnt där vill jag jue inte att hon ska höra. Hon är alldeles för liten ännu för att skillja på fantasi historier och verklighet !

När Jennifer sov och alla djuren var klara för natten, satte jag och Micke på en svensk film som heter Tatuerad Torso, Det är en thriller gjord 2007. Den var faktiskt rätt läskig för att vara svensk, Ibland fick man t.o.m lite kvällningar,Och har berättats som en värdig tronarvinge till Beck serien. 



Är det någon här som har kunnat låta bli att se " Den rätte för Rosing" ?  När jag skulle se första avsninttet så gick jag in för det med öppet sinne, Jag vet vad hon har för stämpel..antar att det inte har ungått någon, Men jag är inte den som dömmer utan vill bilda mig en egen uppfattning...  Det första som förvånade mig var alla dessa konstiga människor som hon fick välja imellan... den ena värre än den andra, dock har den tokiga karate snubben gett mig några goda skratt och en förundran om ...han verkligen finns på riktigt..
En sak som också gav mig ett gott skratt var när Linda var ute och rökte med.. hum kommer inte ihåg vad han heter men han har vunnit EM i skottkärra haha, i allafall.. killen säger " jag trodde aldrig för tre år sedan att jag skulle stå såhär med Rosing" Då utbryter Linda " Jag trodde aldrig för tre år sedan att jag skulle stå såhär med en helt vanlig kille"
----------GAAAAH ha ha ha ha... Vem är hon då ?? Eller rättare sagt vem tror hon att hon är :=)
Men det som sedan gjorde mig så förbannad var när teamet fann tabletter... droger , alltså ren ecstasy (stavas det så) i en av deltagarnas resväskor, Linda verkade till en början både chockad och arg.. Och sa att sånnt där tillhörde hennes förra liv, Någonting som hon vill ta avstånd från idag ,men trotts allt är killen kvar i programmet, Och nu såg jag förra avsnittet (nr 2 ) förra veckan då killen ligger med konstant avtändning dagtid i tv, och skyller på att han är sjuk, för att sedan festa vidare på nätterna..för att sedan återvända till sängen igen för nästa avtändning där svetten rinner... Och..JA han är kvar ?!? Och till råga på allt sitter Lindas barn och ser på programmet,
Nästa sak som förvånade mig, Var att jag har sett Linda på "The voice" i intervjuer o.s.v hon har gett ett trevligt intryck tidigare... Men i serien som hon har beskrivit att hon "ska visa upp sitt sanna jag!" Visar hon ingen empati för någon, Hon gör narr av de stackars deltagarna..som kanske inte är världens smartaste..men de anstränger sig iallafall, Hon ser så kall och stel ut, Och hon ler aldrig.
Jag vet redan hur slutet går.. Jag vet redan vem hon väljer.. men om någon där ute tycker att det är spännande så tänker jag inte vara den som förstör hela härligheten, Kan dock säga att hennes val , Visar att t.o.m jag hade för höga förhoppningar om den "bruden"
Tycker dock lite synd om henne... att hon gör bort sig såhär öppet... och att hon har så låga krav på att hitta den rätte...
Självkänslan är kanske inte på topp :( Men som tur är... så är jue självförtroendet det :)!!!








Det var allt för mig....

Tack och godnatt*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker bara att hon är för pinsam så jag orkar inte ens se på det där hehe...

2009-03-06 @ 08:27:46
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: shall

Hej.



Det var den blå grå katten jag menade.



Jag har en grå och en svart, har nu lagt ut 2st bilder på dom så du kan se.



Den grå katten blev så väldigt ljus av blixten, han är mörkare på riktigt.

Din katt var så himla lik honom så att jag nästan kunde tro att det var han.



Syns dock inte på det kortet jag lagt ut.



Men det var lite roligt tyckte jag allt.



Hoppas eran dag blir bra :)

2009-03-06 @ 10:19:16
URL: http://shall.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha vilken bild på henne! Ser ut som en "mermaid gone wrong" haha!

2009-03-06 @ 12:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0